Ofertă pentru firme nou înființate

Pentru firmele aflate la început de drum, oferim un pachet de servicii personalizat si asistenta pentru un start-up reusit. 

In prima luna de la infiintare, indiferent daca desfasurati sau nu activitate propriu-zis, aveti multe obligatii atat declarative, de stabilire corecta a vectorului fiscal cat si de achizitionare a diverselor registre obligatorii de contabilitate.

Oferta noastra financiara pentru firmele nou infiintate, neplatitoare de TVA si fara salariati, tariful nostru este de 400 ron/luna pentru primele 6 luni de activitate, urmand ca ulterior, impreuna cu dvs. sa renegociem tariful in functie de cresterea volumului activitatii.

 

Ofertă pentru ONG-uri

Avem o experienta bogata in ceea ce priveste contabilitatea ONG-urilor (pentru amanunte va rugam vizitati sectiunea noastra speciala ONG-uri). Știm că ONG-urile nu prea acorda importanta contabilitatii, mai ales la inceput de drum, desi obligatiile lor declarative sunt comparabile cele ale unei firme. La acest lucru se adauga specificul contabilitatii ONG-urilor care nu este stapanit de toti contabilii.

Pentru ONG-urile la inceput de drum, care in cursul anului nu s-au ocupat de parte contabila dar au luat la cunostinta faptul ca trebuie depuse situatii financiare la finalul anului si doresc rezolvarea acestei probleme avem un tarif unic de 400 ron: prelucrarea documentelor din cursul unui an, intocmirea si depunerea situatiilor financiare la ANAF. Daca aveti mai multi ani pentru care solicitati depunerea bilanturilor, tariful se poate negocia.

Oferta este valabila doar pentru ONG-urile care au putine si foarte putine operatii in cursul anului, de exemplu, intre 1 si 10 donatii persoane fizice sau incasari din redirectionare 2%, intre 1 si 5 facturi achizitii, fara venituri din activitate economica. Daca nu sunteti siguri ca va incadrati in conditiile acestei oferte, scrieti-ne pe mail: luiza.radu@smartadvisors.ro. Va raspundem rapid, astfel incat sa stiti imediat ce aveti de facut.

 

Ofertă pentru persoane fizice care obtin venituri din strainate

Oferim consultanta la sediul nostru din Calea Floreasca nr. 60 etaj 6, tuturor freelacerilor care doresc sa isi declare veniturile obtinute de pe diverse platforme online sau veniturile obtinute din straintate in vaza diverselor contracte incheiate intre ei ca persoane fizice si clienti.

Tarif: 100/lei consultatia. Consultatia dureaza pana la epuizarea intrebarilor clientului, chiar dac se depaseste o ora.

Va recomand sa aveti la intalnire o lista cu intrebari pentru a nu omite vreun aspect important in timpul intalnirii. De asemenea, orice document puteti aduce in legatura cu situatia care va fi discutata ajuta foarte mult. In 90% din cazuri, atunci cand au fost aduse documente (extrase cont, contracte - terms and agreements, orice alte documente de pe platformele online doveditoare ale situatiei de fapt) am putut identifica informatii pe care clientul nu a stiut sa le ofere, informatii care au schimbat complet datele problemei.

 

Ofertă pentru PFA-uri la norma de venit

Tariful pentru PFA-urile la norma de venit, neplatitoare de TVA, fara achiziii intracomunitare  recomand este de 700 ron/an.

 

Ofertă pentru alte firme 

Tarifele noastre încep de la 700 ron/luna pentru o firmă plătitoare de TVA cu activitate scazută și fără achiziții intracomunitare. 

Pentru firmele cu achiziții intracomunitare tarifele noastre încep de la 800/ron lună pentru firmele cu activitate scăzută. 

Avem experienta in domeniul firmelor care activeaza in online, si care presteaza servicii pe platforme online, sau catre clienti din UE sau din afara UE si incaseaza banii prin paypal sau instrumente similare.


ALTE INFORMAȚII UTILE REFERITOARE LA TARIFE


Tarifele includ serviciile contabile, serviciile legate de REVISAL, întocmirea bilanțului contabil, urmărirea fișei fiscale de plătitor la ANAF din momentul în care contabilitatea este preluată de către noi. 


Locația sediului dumneavoastră nu reprezintă un impediment în colaborarea noastră deoarece avem personal specializat pentru a ridica actele de la sediul dumneavoastră și pentru a vi le returna la sfârșitul lunii, cât și pentru orice problema ar aparea în timpul lunii.

În formarea prețului pentru serviciile de contabilitate ținem cont în primul rând de de complexitatea activității desfășurate de dumneavoastră și mai puțin de faptul că aveți 10 sau 20 de facturi. Bineânțeles ca dacă discutăm de 200 de facturi pe lună, volumul va fi și el un factor important în decizia tarifului. 

De asemenea, beneficiati de tarife preferentiale, în cazul în care aveti mai multe firme pentru care doriti sa incheiem contracte de prestari servicii. 

Pentru a discuta despre soluțiile personalizate pe care vi le oferim sau pentru a solicita o ofertă de preț, ne puteți trimite un mail la adresa luiza.radu@smartadvisors.ro specificand obiectul de activitate al firmei dvs., momentul infiintarii si daca aveti sau planuiti sa aveti angajati.